9 Ocak 2011 Pazar

MERHABA...


Her zamanın bir tercümanı vardır. Bu tercüman bazen anılardır, bazen kitaplar...İlkokul çağlarından beri bize hep "kitap en iyi dosttur" denmiştir. Gerçekten de en iyi dostum oldu kitaplar hayatım boyunca... Kimi zaman kitaplardan öğrendim hayatı, kimi zaman "konsantrasyon aracı"m oldular, kimi zaman hayata bağladılar... Okuduğum kitapların sayısını tabi ki tam olarak bilemem -çoğunuz gibi- ancak kitap aşığı biri olarak çok fazla kitap okumaya çalıştığımı söyleyebilirim. Tabi ki amaç çok kitap okumak değil. Önemli olan faydalı olanı, doğru olanı, hedefe ulaştıranı bulmak. Ben çoğu zaman hedefe ulaştıranı buldum. Bu blogda sizlere okuduğum kitaplardan bahsedeceğim, İlerleyen zamanlarda çok satan kitaplar, kitap fiyatları nerede kaç lira, kampanyalar vs. hakkında da bilgi vermeye çalışacağım.

Umarım bu kadar çok blogun olduğu internet aleminde biz de kendimize bir yer edinebilir, herşeyden önemlisi bir kitap alırken kara kara düşünen insanlara yardımcı olabiliriz...


Bu arada küçük bir not. Hiçbir zaman kitap özeti yayınlamayı düşünmüyorum. Çünkü bu tip yazılar insanları kitap almaya değil, başkalarının emeği üzerinden geçinmeye, hazıra konmaya alıştırmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder