5 Mart 2012 Pazartesi

S*KTİR ET

S*KTİR ET/ John C.Parkin
Yayın evi: Arunas Yayıncılık
Fiyatı: 6 TL

Hiç kuşkusuz kitabın adı oldukça ilginç. Zaten ben de ismine bakarak aldım bu kitabı. Aslında kişisel gelişim kitaplarına olan inancımı uzun yıllar önce yitirmiştim. Ancak zaman zaman alıp okumak gerekir (Şu an yine bir kişisel gelişim kitabı okuyorum) diye düşünerek alıp okudum. Kitap "Batı' nın S*ktir Et deyimi Doğu' nun Boşver demesidir" şeklinde bir açıklama ile başlıyor. Herşeye boşver dememizi öğütleyen kitap sadece ticari kaygı ile yazılmış ve okuyucuya hiçbir şey katmayan bir zaman kaybı aracından başka birşey değildir. Belki bir kitap için bu kadar acımasız konuşmak yanlış diyebilirsiniz. İsterseniz tabii ki alıp okuyun. Amacım sizi okumamanız yönünde yönlendirmek değil. Sadece bugüne kadar yüzlerce kişisel gelişim kitabı okumuş biri olarak kitabı önermiyorum. Kitabın "Çok Satanlar Listesi" nde olmasının tek sebebi de adıdır. Yazarın bir diğer kitabı -bu kitabından sonra çıktı- "S*ktir Et Demenin Yolları" nı okumamış olsam da mantık olarak alınması gereken kitaptır. 

2 yorum:

  1. - Sevgili Dostum,öncelikle güzel bir blog. güzel bir amaç... Kitap hakkında olumlu veya olumsuz bir eleştirleri biraz daha mesnetli olabilirmi ?
    -Mesala bu kitap hakkında ki ticari kaygı eleştirin oldukça yerinde ve haklısın ama içeriğinden veya hoşnut olmadığın anlamsız bir tümcesini gösterek daha bilimsel bir yazı olabilir...teşekkürler.başarılar.

    ( kitap almadan önce burası uğrak yerim olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Yorumunuz için teşekkür ederim. Bundan sonraki değerlendirmelerimde eleştirilerinizi dikkate alacağımdan emin olabilirsiniz. Görüşlerinizin devamı dileğiyle...

    YanıtlaSil